863 Jobs
HR Manager(Chinese speaking)ID:74499
50,000 THB ~ 70,000 THBRayongJob Description
- Manage the HR department- Design and implement HR policies, strategies, and workforce planning.- Manage recruitment, employee relations, performance evaluation, and succession planning.- Oversee training and development programs to enhance employee capabilities.- Ensure compliance with Thai labor laws, welfare regulations, and BOI labor requirements.- Supervise HR staff and ensure effective HR operations.- Other tasks assigned
Benefit
- Social security
- Uniform
- Bonus
- otherSenior Marketing (Ubonratchathani)ID:74481
30,000 THB ~ 40,000 THBKing Kaew- Suvarnabhumi , Latkrabang, Srinakarin - Pattanakarn - Pravet, Bangna, All Airport Link Lines, Ramkhamhaeng/Bangkapi/Bueng Kum, Khlong Sam Wa, Khan Na Yao, Saphan Sung, Min Buri, Nong Chok, Suan LuangJob Description
1. กลยุทธ์และการวางแผน (Strategy & Planning)พัฒนากลยุทธ์และแผนการตลาดประจำปี (Annual Marketing Plan) ที่สอดคล้องกับเป้าหมายทางธุรกิจของโรงพยาบาลวิเคราะห์ตลาด (Market Analysis), คู่แข่ง (Competitor Analysis), และแนวโน้มอุตสาหกรรมศัลยกรรมความงาม (Industry Trends) เพื่อหาโอกาสในการเติบโตกำหนดกลุ่มเป้าหมาย (Target Audience) และวางตำแหน่งทางการตลาด (Positioning) ของโรงพยาบาลและบริการหลัก (Key Procedures)2. การตลาดดิจิทัลและเนื้อหา (Digital Marketing & Content)กำกับดูแลการดำเนินงานด้านการตลาดดิจิทัลทั้งหมด เช่น SEO/SEM, Social Media Marketing (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), Content Marketing และ Email Marketingควบคุมการสร้างสรรค์เนื้อหา (Content Creation) ที่ให้ความรู้ (Educational), สร้างความน่าเชื่อถือ (Trustworthy), และกระตุ้นความสนใจในบริการศัลยกรรมบริหารจัดการและเพิ่มประสิทธิภาพแคมเปญโฆษณาออนไลน์ (Paid Campaigns) เพื่อให้ได้ต้นทุนการได้ลูกค้า (CAC) ที่เหมาะสม3. การสร้างแบรนด์และการประชาสัมพันธ์ (Branding & Public Relations - PR)ดูแลภาพลักษณ์และเอกลักษณ์ของแบรนด์ (Brand Identity) ให้สอดคล้องกับมาตรฐานทางการแพทย์และกฎหมายวางแผนและจัดการกิจกรรมประชาสัมพันธ์ (PR) รวมถึงการสร้างความสัมพันธ์กับสื่อและ Influencers/KOLs ที่เกี่ยวข้องบริหารจัดการวิกฤตการณ์ด้านชื่อเสียง (Reputation Management) โดยเฉพาะในช่องทางออนไลน์4. การวิเคราะห์และการวัดผล (Analysis & Measurement)ติดตามและประเมินผลลัพธ์ของกิจกรรมการตลาดทั้งหมดโดยใช้ตัวชี้วัดหลัก (Key Performance Indicators - KPIs) เช่น Conversion Rate, ROI, Brand Mentions และ Lead Qualityจัดทำรายงานการตลาด (Marketing Reports) เป็นประจำและนำเสนอต่อผู้บริหารเพื่อประกอบการตัดสินใจใช้ข้อมูล (Data-Driven Insights) เพื่อปรับปรุงและเพิ่มประสิทธิภาพแผนการตลาดอย่างต่อเนื่อง5. การบริหารจัดการทีมและงบประมาณ (Team & Budget Management)บริหารจัดการงบประมาณการตลาด (Marketing Budget) ให้มีประสิทธิภาพสูงสุดบริหารทีมงานการตลาด (ถ้ามี) และ/หรือดูแลการทำงานร่วมกับเอเจนซี่ภายนอก (Agencies)
Benefit
-ประกันสังคม
-ค่าตอบแทนพิเศษ
-เงินโบนัสตามผลงานและผลประกอบการบริษัทChief Operating Officer (COO- Bangkok)ID:74045
270,000 THB ~ 350,000 THBBTS (Silom Line)Job Description
1. Participate with the Board of Directors in developing a vision and strategic plan to guide the organization2. Provide strategic advice and guidance to the CEO and the members of the Board, to keep them aware of developments within the industry and to ensure that the appropriate policies are developed to meet the company's mission and objectives and to comply with all relevant statutory and other regulations3. Define and drive the company's strategic management plan, goals, targets and ensure the suitability of budget plan.4. Provide guidance and ensure effective corporate/business plan for short term and long term. Also, monitor and adjust plan to be in line with the market situation5. Direct, manage, and oversee the efficient and effective day to day operation of the organization to ensure the corporate goals are met.6. Review corporate performance against plan and resolve encountered issues as well as to ensure effectiveness and efficiency and optimum benefits.7. Oversee and manage Production, Maintenance, Safety, Quality Assurance, Quality Control, Supply Chain, Research Development, IT, Sale and Marketing, HR and Administration for its business to ensure the efficiency and compliance with relevant standards and procedures as well as law and regulations.8. Lead, evaluate and initiate business development to drive business growth which is in line with corporate and strategic directionsManage business development activities as well as develop and maintain strategic relationship with business counterparts and external entities globally to ensure smooth business expansion10. Oversee and ensure financial stability and capital management in relation to the company are properly managed as per plan and target11. Oversee feedstock procurement and sales target and plans, make commercial decision as well as ensure proper terms of short term and long term commercial contract/agreement of the company and its alignment with set goals and targets12. Define and manage risk and ensure business continuity and sustainability13. Liase, manage relationship and communication with external parties and key stakeholders e.g. government, local authorities, society, etc., to ensure smooth business operations14. Oversee the appointment, rotating, recruitment, promotion, reward management, staff development, and manpower planning aligned with HR policies and standards.
Benefit
- Bonus : Average 3-5 Months
- Perk : 36,000 Baht/month - Fixed
- Housing : 30,000 Baht/month - Fixed
- Provident fund : 5-10% depending on service year
- OPD : 2,000 Baht (30 times/ year)
- Mobile Phone
- Company car and Driver : Not provide
- Fleet card : Not provideFinancial ManagerID:74498
60,000 THB ~ 80,000 THBRayongJob Description
- Monthly and Annual accounting closing- Budget Management- Accounting audit support- All Tax Application- Management of accounts receivable and accounts payable- Management of Fixed assets, Cost Accounting, Transfer Pricing, etc.- Management of all team staff- Other general accounting/finance work- Reporting to upper management- Other Responsibilities
Benefit
- Social security
- Uniform
- Bonus
- otherHR & Office ManagerID:74487
40,000 THB ~ 50,000 THBBTS (Silom Line), BTS (Sukhumvit Line), MRT Line, Rama III, Ratchadapisek - Phetchaburi, Phaya Thai, Ratchathewi, Pathum Wan, Huai Khwang, Dusit, Phra Nakhon, Pom Prap Sattru Phai, SamphanthawongJob Description
1. งานสรรหาบุคลากร (Talent Acquisition & Recruitment: 60%)• วางแผนการสรรหา: ประเมินความต้องการกำลังคน (Manpower Planning) ร่วมกับผู้บริหาร และกำหนดกลยุทธ์การสรรหาขององค์กรที่เหมาะสมบริหารจัดการกระบวนการสรรหา:· สร้างและปรับปรุง job description ของแต่ละตำแหน่งงาน· โฆษณาตำแหน่งงานผ่านช่องทางต่าง ๆ ที่มีประสิทธิภาพ· คัดกรองใบสมัคร, นัดหมาย และดำเนินการสัมภาษณ์เบื้องต้น (Screening & Interviewing) ก่อนนำส่งให้ผู้บริหารสัมภาษณ์· บริหารจัดการผู้สมัคร (Candidate Pipeline) และสร้างประสบการณ์ที่ดีให้กับผู้สมัคร· ดำเนินการเจรจาต่อรองเงินเดือนและสวัสดิการ (Compensation Negotiation) และออก Offer Letter· สร้าง Employer Branding: มีส่วนร่วมในการสร้างภาพลักษณ์องค์กรในฐานะนายจ้างที่น่าสนใจ (Employer Branding) เพื่อดึงดูดผู้สมัครที่มีคุณภาพ2. งานบริหารทรัพยากรบุคคล (HR Management: 30%)· บริหาร ควบคุม ส่วนงาน SOP ปรับ แก้ไข เพื่อให้ขั้นตอนการดำเนินการของแต่ละฝ่ายเพื่อให้งานมีประสิทธิภาพและประเมิณผลงานได้· ทำแบบประเมิณผลการทำงานและKPI ของพนักงานรายเดือน ไตรมาส และ ปี ตามความเหมาะสม· งานทะเบียนประวัติและเอกสาร: จัดทำ, ปรับปรุง, และดูแลระบบฐานข้อมูลพนักงาน (Employee Database) ให้เป็นปัจจุบัน· ดูแลสภาพแวดล้อมและดูเเลความเป็นอยู่ของพนักงานภายในสำนักงานให้ดีและน่าอยู่· คำนวณเงินเดือน, ค่าล่วงเวลา, ค่าใช้จ่าย และจัดทำรายการเพื่อส่งต่อให้กับฝ่ายบัญชี/การเงิน· ดูแลจัดการสวัสดิการพนักงาน เช่น ประกันสังคม, ประกันกลุ่ม, การลาประเภทต่าง ๆ· งานกฎหมายแรงงานและวินัย: ให้คำปรึกษาและดำเนินการด้านกฎหมายแรงงานเบื้องต้นกับพนักงาน, จัดทำระเบียบข้อบังคับ และดำเนินการด้านวินัยพนักงานตามขั้นตอนที่กำหนด3. งานธุรการและแอดมิน (General Administration: 10%)· ดูแลทรัพย์สินและสำนักงาน: จัดการและดูแลสำนักงาน, อุปกรณ์สำนักงาน, ทรัพย์สินของบริษัท, และสภาพแวดล้อมการทำงานให้อยู่ในสภาพพร้อมใช้งาน· งานเอกสารและติดต่อประสานงาน: จัดการงานรับ-ส่งเอกสาร, ติดตามเอกสาร,ประสานงานกับหน่วยงานภายนอก เช่น สำนักงานบัญชี, สำนักงานทนายความ, บริษัทซัพพลายเออร์, หน่วยงานราชการ· งานจัดซื้อ จัดจ้าง: ดำเนินการจัดซื้ออุปกรณ์สำนักงานและเครื่องมือต่าง ๆ ภายในสำนักงาน และสร้างระเบียบในการเบิกใช้อุปกรณ์ของพนักงานและตามความต้องการของแต่ละฝ่าย
Benefit
· เงินเดือนพิจารณาตามประสบการณ์และความสามารถ
· ปรับเงินเดือนประจำปี (ตามผลงานและการประเมิน)
· โบนัสประจำปี (ตามผลประกอบการของบริษัท)
· ประกันสุขภาพกลุ่ม
· ประกันสังคม
· วันหยุดตามกฎหมายแรงงาน
· วันลาพักร้อนประจำปี
· วันลากิจProject ManagerID:74477
50,000 THB ~ 60,000 THBBTS (Silom Line), BTS (Sukhumvit Line), MRT Line, Rama III, Ratchadapisek - Phetchaburi, Phaya Thai, Ratchathewi, Pathum Wan, Huai Khwang, Dusit, Phra Nakhon, Pom Prap Sattru Phai, SamphanthawongJob Description
การวางแผนและจัดการโครงการ: · วางแผนการทำงาน กำหนดระยะเวลา (Timeline) และควบคุมงบประมาณ (Budget) ของโครงการอย่างมีประสิทธิภาพ · จัดทำและส่งมอบรายงานความคืบหน้าของโครงการ (Progress Report) อย่างสม่ำเสมอ · จัดการประสานงานกับทุกฝ่ายที่เกี่ยวข้อง ทั้งทีมออกแบบ วิศวกร ผู้รับเหมาช่วง (Subcontractors) และทีมงานในไซต์งานการควบคุมและกำกับดูแลการปฏิบัติงาน: · ควบคุม กำกับดูแล และติดตามความคืบหน้าของงานก่อสร้างและตกแต่งภายในในหน้างานให้เป็นไปตามแบบ drawings ข้อกำหนด และมาตรฐานคุณภาพที่กำหนด · บริหารจัดการความปลอดภัย ความเรียบร้อยและความเป็นระเบียบในหน้างาน รวมถึงมาตรฐานความสะอาดอย่างเคร่งครัด · ออกแบบและควบคุมระบบการเข้าออกหน้างานสำหรับผู้รับเหมาและบุคลากรทั้งหมดได้อย่างมีประสิทธิภาพ และปลอดภัย · ตรวจสอบและรับรองคุณภาพของงานและวัสดุก่อนส่งมอบ · จัดการและแก้ไขปัญหาต่างๆ ที่เกิดขึ้นในหน้างานอย่างทันท่วงทีการสื่อสารและประสานงาน: · เป็นผู้ติดต่อและประสานงานหลักกับลูกค้า (Client) เพื่อแจ้งความคืบหน้า รายงานปัญหา และรับฟังความต้องการ · บริหารจัดการการประชุมกับลูกค้าและทีมงานอย่างมีประสิทธิภาพ · ควบคุมและตรวจสอบเอกสารที่เกี่ยวข้องกับโครงการ เช่น แบบ construction drawings, สัญญาต่างๆ, ใบแจ้งหนี้ (Invoice) และการเบิกจ่ายเงิน · มีความรู้ด้านกฎหมายที่เกี่ยวข้องกับการก่อสร้างและความปลอดภัย
Benefit
· เงินเดือนพิจารณาตามประสบการณ์และความสามารถ
· ปรับเงินเดือนประจำปี (ตามผลงานและการประเมิน)
· โบนัสประจำปี (ตามผลประกอบการของบริษัท)
· ประกันสุขภาพกลุ่ม
· ประกันสังคม
· วันหยุดตามกฎหมายแรงงาน
· วันลาพักร้อนประจำปี
· วันลากิจLogistic Operations staff *BangnaID:71889
30,000 THB ~ 45,000 THBBangnaJob Description
- Perform as the key contact for internal and external logistics, including Import/Export activities, ensure the acquisition of necessary government permits, licenses, and approvals to comply with regulatory requirements and project needs- Coordinate and manage the process of obtaining the necessary import licenses and permits for importing hazardous inks and ensure that all required documentation is in order before shipments arrive in Thailand.- Coordinating the Import/Export of goods, including working with freight forwarders and other logistics providers, to ensure cost-effective shipment of goods/products both inbound and outbound.- Coordinate and manage logistics operations, including transportation, warehousing and inventory management- Prepare and verify related documents Import / Export shipping document such as invoice, packing list, BL, AWB, FORM FTA, etc.- Coordinate and manage the procurement of cargo insurance for both Imports and Exports, ensuring adequate coverage against damage, loss during transit.- Ensure proper documentation and filing for all insurance-related paperwork, including claims, certificates, and policies, to maintain compliance with company and legal requirements.- Maintain accurate records of all shipments and expenses, ensure proper documentation for traceability, and support compliance with ISO 9001 & 14001 standards.- Handle any Import-Export-related claims, disputes, or inspections.- Ensure the proper handling and storage of goods in accordance with safety standards, including managing inventory and warehouse operations (Machine, Ink DG and Ink Non DG).- Issue inventory transfer documents when moving goods between locations (Delivery note).- Preparing purchase order which receive from Sales/marketing Div and/or Technical Support Division- Place the purchase orders for machine or any to HQ or Mimaki Engineering Co., Ltd. Or subsidiaries- Inputting orders receive into the Accurate system (Inventory)- Instructing the logistics Section on shipping goods or any orders- To manage movement or incoming and outgoing of inventory on warehouse (MMKTH Stock Room, Machine warehouse and Inks Warehouse)- Operation logistics in providing seamless support the value customers and business partners- To manage incoming and outgoing delivery of goods.- To control, maintain and do weekly (machine only) or monthly Inventory Report, physically check of inventory for first half fiscal year and end of fiscal year- Accepting and controlling incoming shipment machine, ink and spare parts- Other administrative work in connection with importation- Coordinating with the Accounting team about the payment of Import/Export processes- Monthly report (Inventory in 4 Locations) - Accounting support
Benefit
- Transportation allowance: 4,000THB/month
- OT
- Social security fund
- Group insurance
- Annual health check-up
- Provident fund (Company 2%)
- Bonus(depends on company performance)
- Others[Urgent] Sales Designer (Chinese Speaker)ID:74496
30,000 THB ~ 38,000 THBBTS (Sukhumvit Line)Job Description
- Use CAD software such as AutoCAD, SolidWorks, and related programs on a routine basis- Manage documentation using both Chinese language and CAD design knowledge- Communicate with partners and/or customers in Chinese and English- Able to travel abroad for business trips and collaborate professionally with the team- Support data preparation and relevant activities for Satake Group companies- Coordinate with internal designers and the sales team as required
Benefit
- Health and dental insurance coverage (including one family member)
- Annual physical health check-up
- Additional medical expenses covered up to THB 3,000 per year
- Provident fund contribution at 5%
- Company-provided uniform
- Guaranteed annual bonus equivalent to one month’s salary
- Monday to Friday work schedule with flexible hoursProduct Promotion Officer (JLPT N3 Level) ID:74413
45,000 THB ~ 70,000 THBMRT LineJob Description
- Work with marketing leader in Japan and Business Strategy team in Thailand to plan an overarching marketing strategy for Thai market- Plan and direct the production of advertisements and content, and proof-check the final product before release- Define and analyze target audiences- Develop messaging and storytelling strategies- Select suitable media/channels based on target audience and message- Direct advertising agencies and production vendors- Analyze performance and propose/implement improvements- Work with the PR team including the local PR agencies, to curate media coverage and press release content.- Planning and executing marketing events such as seminars, webinars, and trade show exhibitions in an alignment with target strategies- Coordinating with Business Strategy team, and Sales teams to ensure the cohesion of the pipeline
Benefit
- Transportation and WFH allowance (1,500THB / month)
- Fix Bonus (June & December / total 2 months)
- Social insurance
- Medical insurance
- Health check up (1 time a year)
- Mobile phone, PC
- Annual leave (6 days a year / after join 6 months)
- Special leave (6 days a year / after probation period)
- Communication activation benefit (1,000THB)
- Employee shareholding association certification (optional membership)Sales Engineer (Saas)ID:74410
50,000 THB ~ 100,000 THBMRT LineJob Description
Direct Sales- Pre-Sales (New Customer Proposals)- Collaboration with the sales team for developing sales strategies- Creation of technical proposal documentation- Demonstration (Demo) creation and execution- Presentation delivery- Addressing technical questions (Q&A)- Implementation and OnboardingPost-Sales (Existing Customer Support)- Execution of training sessions- Addressing technical inquiries (troubleshooting, usage support, etc.) Partner Sales-Technical knowledge transfer of our products- Technical support for their sales team- Handling technical inquiriesDevelopment- Custom development for our SaaS using JavaScript and no-code tools Other Tasks- Frontline response during incidents (e.g., service outages)- Internal system development and operation- Internal meetings
Benefit
- Transportation and WFH allowance (1,500THB / month)
- Fix Bonus (June & December / total 2 months)
- Social insurance
- Medical insurance
- Health check up (1 time a year)
- Mobile phone, PC
- Annual leave (6 days a year / after join 6 months)
- Special leave (6 days a year / after probation period)
- Communication activation benefit (1,000THB)
- Employee shareholding association certification (optional membership)